Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΓΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΟΚ!ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ...

Δηλώσεις έκανε ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ Έλλην Ομογενής εκ Ρωσίας για την καταγωγή του και την Κωνσταντινούπολη!



"Ημουν ειλικρινής, δεν έλεγα ψέματα. Εδώ και 20 χρόνια και παραπάνω, οι φίλοι μου λένε, τι θέλεις τον ΠΑΟΚ; Ο ΠΑΟΚ μπορούσε τόσο μοναδικά, από το 1926, αυτή η ομάδα έχει το δικαίωμα για 100ετίες έχει το δικαίωμα της συνέχειας της Κωνσταντινούπολης. Για μένα ο ΠΑΟΚ αποτελεί και κάποια ιστορική σχέση με το παρελθόν. "



Για την ελληνική του καταγωγή:
"Εμένα με συνδέουν με την Ελλάδα όχι οι εταιρικές σχέσεις με τη Ρωσία. Είμαι απόγονος των Βυζαντινών Ελλήνων, είμαι Πόντιος και πιστέψτε με, είμαι Ελληνας ίσως και περισσότερο από εσάς. Ακόμα και στη Σοβιετική Ενωση, ζούσαμε, αναπνέαμε και η Σοβιετική Ενωση μας έδωσε τη δυνατότητα να μελετήσουμε την ιστορία της Ελλάδας. Η πρώτη μου λέξη ήταν μάνα και όχι μαμά. Μέχρι τα 7 μου χρόνια, μιλούσα μόνο Ποντιακά. Οπότε να μιλάμε για εταιρικές σχέσεις, ας το αφήσουμε στην άκρη."


Δείτε όλη την συνέντευξη εδώ¨:  http://www.sport24.gr/football/omades/Paok/savvidhs_h_mpartselona_sthn_ellada_tha_evgaine_deuterh.1966464.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ δημοσίευσε την πρότασή σου ή την ιδέα σου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...