Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΗΝΕΣ!

Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας! Έλληνες και Ελληνίδες για πολλούς μήνες, αντιμετώπισα πόλεμο λόγω του αγώνα που κάνω υπερ Πίστεως και Πατρίδος, προσπάθησαν να μου κλείσουν το στόμα, προσπάθησαν να με διαβάλουν με ψεύτικες κατηγορίες σε φίλους, φίλες και συνεργάτες, απείλησαν την ζωή μου, προσπάθησαν να με απομονώσουν οικονομικά και επαγγελματικά αλλά μετά από όλα αυτά είμαι όρθιος και μάχομαι για ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ! ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ Η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΡΙ ΚΑΙ ΦΑΝΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΘΑΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ. ΕΡΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝ.Ε.Σ ΚΑΙ Η ΓΗ ΤΡΕΜΕΙ. ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΣΟ ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ! ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ! ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ! Χρειάζεται συνειδητός αγώνας από όλους εμάς!!! Σας στέλνω την αγάπη μου, μην αφήσετε την Ελλάδα μόνη, σας καλώ να σταθείτε δίπλα μου και θα σας δικαιώσω.
Δημήτριος Μιχάκης
Νομικός- Μουσικοσυνθέτης
Πρόεδρος ΕΛΛΗΝ.Ε.Σ.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...